FANDOM

Wsjewołod Iwanowicz „Sewi” Gorki – radziecki oficer Batalionu Plioceńskiego Armii Czerwonej. Starszy brat Burłaka. W przyszłości uczestniczył w konflikcie północno-chińskim wraz z Dmitrijem Gładkowem, marszałkiem Jaszinem i generałem Morozowem.

Przybycie w przeszłość Edytuj

Wyruszył w podróż wcześniej niż Burłak pod kryptonimem Jaskółka 7, natomiast wylądował później niż jego brat. Tam wraz z trzema żołnierzami zaatakowali z zaskoczenia bazę Terminal. Gdy znaleźli radio, udało im się nawiązać kontakt z Burłakiem, który w tym czasie dowodził bazą im. Owsjenki.[1]

Po tym, jak baza im. Lenina została zaatakowana, Wsjewołod dokonał rozpoznania w pobliżu arabskiej bazy – Nowego Kabulu. Później jak Burłak, przyjechał z gotowymi wozami bojowymi, Sewi kazał swojemu bratu wybudować laboratorium i fabrykę, a on w tym czasie poszedł na dalszy zwiad. Po drodze wpadł na arabską minę i został ciężko ranny, lecz dzięki ulepszonemu polu stazy i szybkiej interwencji został uratowany. W trakcie trwania operacji spotkał się z marszałkiem Jaszinem. Wziął udział w ataku na Nowy Kabul i pojmaniu Heike Stayer.

Awans Edytuj

Po zakończeniu walk w bazie Lenina i przybyciu marszałka Jaszina został awansowany do stopnia pułkownika i został jego zastępcą.

W dziesiątej misji informuje Jaszina o ataku na Tukaczewskiego, po zebraniu oddziału rusza do atakowanej strefy, lecz niestety jego działania nic nie dają i wraca z powrotem do Trockiego, gdzie zastaje już tylko ruiny.

Śmierć Edytuj

Bierze udział w ataku odwetowego na Betę, gdzie ginie razem z innymi dowódcami radzieckimi.

Przypisy

  1. Krok po Kroku