FANDOM

Trocki

Baza im. Trockiego. Na zdjęciu widoczni Burłak, Popow i Jaszin

L.D.Trocki – baza rosyjska poświęcona Lwu Dawidowiczowi Trockiemu. Założona dnia 21 lipca 2NR przez Jurija Iwanowicza Gorkiego, w ósmej misji kampanii rosyjskiej. Główna baza sił radzieckich do 4 września 2NR.

Początki Edytuj

Budowę bazy zarządził marszałek Jaszin, uznawszy, że dotychczasowa baza główna, W. I. Lenin, leży zbyt blisko linii frontu. Na budowniczego wyznaczył Burłaka, a nadzór budowy kontrolował Siergiej Popow. Teren pod budowę bazy był bardzo zalesiony, na pobliskich skarpach znajdowali się amerykańscy snajperzy. Po wybudowaniu składu, Burłak otrzymał swojego jeńca Heike Steyer. Po czasie do Trockiego przybył Kurt Schmidt (wówczas zdezerterował z armii arabskiej), który za uwolnienie Heike chciał wybudować w bazie koszary z moździerzem. Od gracza zależy, czy przyjmie on propozycję.

W międzyczasie w bazie został wyprodukowany pierwszy pojazd sterowany komputerowo i pierwsza wieżyczka sterowana przez komputer. Naukowcy przetestowali również aparat celowej teleportacji.

Tu Burłak wybudował swój własny czołg – Maszę.

Pod koniec budowy gracza zaatakuje spory oddział amerykańskiej piechoty.

Późniejsze czasy Edytuj

Dowódctwo nad bazą przejął Jaszin. Burłak cały czas był wysyłany na front, co mu się nie podobało, gdyż sądził, że sam marszałek sobie nie poradzi z obroną bazy. Po udanym oblężeniu na Epsilon, Burłak znów został wysłany na ratowanie profesora Gossudarowa, a osłabiona baza została zaatakowana i zburzona przez Johna Macmillana.

Zobacz też Edytuj