FANDOM

Jeremy Sikorski to amerykański żołnierz. Ma stopień Majora, który zdobył jeszcze przed wejście do EONu. Jeremy jest zdania że kobiety nie mogą być równie dobrymi żołnierzami co mężczyźni. Sikorski był ceniony przez Powella.

W kampanii Amerykańskiej Edytuj

Jeremy Sikorski występuje już w pierwszej misji kampanii Przyjęcie-Niespodzianka, gdzie wraz z Johnem Macmillanem i innymi żołnierzami wchodzą do EONu. Jeremy Sikorski przy pierwszym spotkaniu puszcza uwagę odnośnie płci Lucy Donaldson jako żołnierza. Major Sikorski po wejściu do EONu ląduje gdzieś w bezpiecznym miejscu, gdzie odnajduje swoich. Szybko dostaje dowództwo na własnym oddziałem w skład który wchodzą m.in. Bobby Brandon, Cyrus Parker oraz Gary Grant. Nieraz można usłyszeć o jego wojażach, a w misji 8: Urodzeni Bohaterowie przybywa do bazy Gamma, którą dowodzi Macmillan i pomaga mu przepędzić Rosjan z sektora. Niedługo potem Macmillan dowiaduje się, że Major Sikorski dostał zadanie przejęcia rosyjskiej bazy V.A. Owsjenko. Jego oddział zdobywa bazę, ale sam Sikorski podczas akcji ginie. Powella niedługo potem wysyła Macmillan, aby umocnił V.A. Owsjenko i przejął dowodzenia nad odziałem Jeremego Sikorskiego, o czym jest misja 9: Syberyt!.