Heike Steyer – postać arabska. Jej losy są różne w zależności od wyboru kampanii. Członek ZSI i Legionu.

Kampania amerykańska Edytuj

Spotykamy ją dopiero w ostatnich minutach ostatniej misji kampanii, gdy wraz ze swoim ukochanym Omarem Ali chce skazić główne złoże syberytu. Należy ją wówczas zabić.

Kampania rosyjska Edytuj

U Rosjan jest ważną postacią. Jest dowódczynią podczas eliminacji bazy im. Kirowa, później przeprowadza szturm na bazę Burłaka w 4. misji. Jeżeli w 5. misji zabijemy Omara Aliego będzie się odgrażać Gorkiemu.

Jest przełożoną Kurta Schmidta podczas jego ataku na bazę im. Lenina, lecz po upadku Nowego Kabulu wycofuje się na pozycję Burłaka. Należy ją wówczas pojmać (otrzymamy medal).

Niewola i Legion Edytuj

Jeżeli ją schwytamy w misji Lisia Nora, Siergiej Popow da ją nam do bazy Trockiego (zaraz po wybudowaniu składu). Później pojawia się wspomniany wcześniej Schmidt, który za wybudowę koszar z dostępem do moździerzy chce uwolnić Heike (najpierw skontaktować się z Popowem). Wówczas swoje trzy grosze dołoży Dietrich Genscher – za wydanie Kurta i Heike da nam surowce (najlepiej odrzucić tę ofertę). Po uwolnieniu wraz ze Schmidtem tworzy Legion. Jeszcze w tej samej misji Stayer oferuje nam pomoc w zatrzymaniu Amerykanów za 50 skrzyń. W 10. misji może dołączyć do oddziału Burłaka i pomóc w uwolnieniu Profesora Gossudarowa. Tak naprawdę chce zabić jednego z przywódców Legionu – Roberta Farmera.

Oszustwo Edytuj

W 14. misji oferuje nam pomoc w pokonaniu Nowego Samarkandu, aby „wyrównać rachunki z szejkami”. Mimo tego, iż wówczas jej ludzie kradną informacje o żyle-matce, dobrze jest wykorzystać najwyższą kwotę, aby zapłacić żołnierzom. W 15. misji wycofuje się, gdy Burłak wystrzeli bombę alaskitową, można ją jednakże z łatwością pokonać piechotą od zachodu, uzyskując dwóch żołnierzy.

Ciekawostki Edytuj

  • W przyszłości miała straszne dzieciństwo – przeżyła utratę obojga rodziców, trafiła do rodziny która jej nie kochała, po czym w wieku 7 lat uciekła i przeszła do gangu w wieku 13 lat. W wieku 17 lat ogarnięta szałem wojny zaciągnęła się do wojska.
  • W 14. misji jej rolę przejmuje Robert Farmer, jeżeli wcześniej zginie.
  • Prawdopodobnie wyszła za mąż za Omara Aliego (wybrali sobie paskudne miejsce na miesiąć miodowyArthur Powell, misja 15), na pewno czuła do niego więcej niż przyjaźń.
  • W nieoficjalnej kampanii arabskiej Heike Stayer jest główną postacią.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.