FANDOM

Arthur Powell – jeden z dowódców w kampanii amerykańskiej, w misjach 1-3 i 8-15 przełożony Macmillana.

Biografia Edytuj

Po przybyciu w przeszłość Powell objął dowództwo nad bazą Alfa. Jest przełożonym Macmillana i Andy'ego Cornella podczas podróży na północ. Później nie pojawia się do misji ósmej, gdzie informuje o postrzeleniu generała Harrisona. Po jego śmierci, minimalnie wygrywa z Macmillanem wybory na nowego dowódcę. Jego instynkt dowódcy wielokrotnie go zawodzi zawsze wtedy, gdy nie zgadza się z Johnem. Chociaż wcześniej nie lubili się ze względu na aferę z radiem, przed 11. misją Powell przeprasza Macmillana.

Śmierć Edytuj

Po odwilży rozpoczął się wyścig o zdobycie głównego złoża syberytu oraz wybudowanie pierwszej bomby syberytowej. Macmillan w 13. misji wykonuje to drugie zadanie. Powell natomiast przybywa zbyt późno i nie daje rady zająć głównego złoża, a dodatkowo Legion zwerbował szefa rosyjskich naukowców, który zaczął budować dlań bombę syberytową. Powell próbował zniszczyć wpierw Legion. Niestety, w atakach zginęło 8 ludzi, a obrona arabska nadal nie została nawet uszkodzona. Dodatkowo w kontrataku Legioniści zniszczyli fabrykę w bazie amerykańskiej. Dowódca w samobójczym ataku zdetonował bombą samobieżną fabrykę legionistów i nawet nie ranił Kozłowa, samemu ginąc na miejscu. Dowództwo po nim objął Macmillan.

Kampania rosyjskaEdytuj

Możemy go spotkać (nawet zabić) w ostatniej misji kampanii ZSRR. Przebywa on w magazynie wojsk USA w bazie znajdującej się koło głównego złoża syberytu. Po pokonaniu amerykańskich wojsk, w zależności od tego czy przeżył, wycofuje się z terenów walk.

CiekawostkiEdytuj